1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Община Попово сключи договор по Проект “ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА ПОПОВО”

PDFПечатЕ-поща

-------------------

На 05.04.2013 г. между Управляващия орган на ОП „Административен капаците” и Община Попово се подписа договор  № А12-22-123 от 05.04.2013г. по Проект “ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА ПОПОВО”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Продължителността на дейностите  е 10 месеца като се предвижда те да приключат на 05.02.2014 г. Бюджетът на проекта  е 89 917.39 лв., като цялата стойност е под формата на безвъзмездно предоставената финансова помощ.

I. ЦЕЛИ НА ПРОЕКТА:

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Общинска администрация-Попово за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.

Специфични цели:

  1. Предоставяне на възможности за служителите в общинската администрация  да бъдат обучени, съобразно техните компетенции и нужди от обучение.
  2. Задържане на квалифицирани специалисти и повишаване възможностите за професионално развитие  на експертите чрез провеждане на обучения.
  3. Изграждане на административен капацитет, съответстващ на изискванията за предоставяне на услуги на гражданите и бизнеса.

Целевите групи по проекта са:

  • Служителите от Общинска администрация – Попово
  • Кметове и кметски наместници на населените места в община Попово.
II. ДЕЙНОСТИ ПО ПРОЕКТА:
1. Дейност №1 „Разработване  на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП“
2. Дейност №2 „Провеждане на обучения, включени в каталога на Института по публична администрация (ИПА)“
Предвижда се провеждането на  18 типа обучения следните модули:
  • Управленски умения в администрацията (УА);
  • Управление на човешките ресурси (ЧР);
  • Ефективни комуникации на държавната администрация (ЕФ);
  • Правни аспекти и управление на административната дейност (ПР);
  • Финансово и стопанско управление (ФС);
  • Е-правителство: изграждане на умения;
Две от обученията са предвидени да се състоят на място в Община Попово.
3. Дейност №3 „Провеждане на други специализирани обучения“:
В резултат от дейността се очаква да се проведат следните обучения:
  • Текущо счетоводно отчитане;
  • Работа с архиви;
  • Обучения по AutoCAD
  • Базови компютърни умения;
  • Работа в екип – изнесено обучение;
4. Дейност №4 „Информация и публичност“, за разгласяване на обхвата и дейностите по проекта, чрез провеждането на информационна кампания и разпространението на информационни материали.
-----------
Проект по Договор № А12-22-123/05.04.2013г. - “Повишаване на квалификацията на служителите в Община Попово”, се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ.