Електронни административни услуги с Универсален електронен подпис (УЕП)

Проект “Община Попово – модерна администрация в услуга на гражданите и бизнеса”
Договор №A-09-31-32-C/12.06.2009 г.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския Социален фонд
Тук можете да подадете on-line искане и документи, използвайки УЕП, за получаване на административни услуги.
Какво Ви е необходимо?
- Сертификат за Универсален електронен подпис, издаден от лицензираните доставчици на удостоверителни услуги;
- Препоръчително е да използвате браузър Internet Explorer версия 7.0 и нагоре;
- Задължително трябва да разполагате с интсталирана Java на Вашият компютър! В случай,че нямате интсталирана Java, може да изтеглите и инсталирате програмата от тук.
Какво трябва да направите?
- Необходимо е еднократно да се регистрирате за използване на е-услугите;
- Да попълните избраната електронна форма(бланка) за съответната е-услуга. Информация за предоставяните е-услуги от Община Попово може да намерите тук;
- В случай, че се изисква заплащане, да заплатите съответната сума за извършването на избраната от Вас е-услуга и да прикачите към електронната форма на услугата сканирано платежното нареждане. Плащането се извършва по банков път, като банковите сметки и кодовете за плащане на всяка е-услуга са посочени тук;
- Да изпратите електронната форма;
- Да подпишете електронната форма.
Как да се регистрирате?
- При първоначална регистрация, на e-mail адреса Ви, свързан със сертификата за УЕП или конкретно посочен друг e-mail, ще получите съобщение да потвърдите желанието си за регистрация;
- Общинска администрация ще извърши проверка за валидността на попълнените данни и сертификата Ви. След одобрение ще получите на e-mail адреса си съобщение за одобрение;
- При последващо влизане на нашият сайт за предоставяне на електронни административни услуги, системата ще Ви разпознава автоматично, чрез Вашия вече регистриран Универсален електронен подпис (УЕП).
Какво получавате?
- При коректно попълнена, изпратена и подписана електронна форма с УЕП, Вие ще получите Входящ номер и дата на регистрация на Вашата преписка;
- Достъп до всички подадени документи с Вашия сертификат за УЕП;
- Възможност да проследите състоянието на всеки подаден от Вас документ в Община Попово.
За да приемем за обработка Вашите документи, те трябва да отговарят на следните условия:
- Електронната форма на конкретната е-услуга да е коректно попълнена с всички изискуеми реквизити(полета);
- Документите, които ще прилагате да са текст или електронна таблица във формат за Microsoft Office или PDF, както и изображения във формат JPEG/JPG;
- В документите да е посочен валиден електронен адрес и телефон за кореспонденция;
- Документите да са подписани с валиден Универсален електронен подпис;
- Документите да не съдържат криптиран текст;
- Документите да съдържат текст, изцяло написан на кирилица;
- Файлът/файловете, който/които прилагате към електронната форма да не е/са заразен/и с вируси.
За контакти:
- тел. 0608/40235 - Деловодство - Община Попово
- тел. 0608/40274 - Началник отдел ИОТ - Община Попово
Доброволно предоставените от потребителите на този сайт данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и като такива попадат под специален режим на защита. Личните данни се използват само за целите, за които са предоставени и се обработват и съхраняват от Община Попово при строго спазване разпоредбите на закона.
Ползването на сайта и регистрацията в него е доброволна.
Кратко ръководство за цялостният процес на заявяването на електронни административни услуги може да свалите/прочетете тук: ![]()
Достъп до електронните административни услуги![]()